Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A baszás mindenek felett!!!!!

Johnny McBass szextábornok blogja

Kriszta

2015. január 02.

Sokat gondolkodtam, hogy melyik kurvámról beszéljek először. Annyi volt, hogy választani sem tudok. Emlékszem egy csajra, valamikor 2000 nyarán, amikor még meg volt a kocsmánk, bejött valami Kriszta kis fogas csuda csaj volt, mikor vigyorgott elkapott a röhögés olyan szerencsétlen volt, göndör barnás-vöröses göndör haja volt, akkor lehetett 17 éves, de dugni szeretett. Volt anno egy kocsmánk, ott dolgoztam alkalmazottként, ez a retek és a barátnői ott mentek el a kocsmánk előtt, én meg jó szokásomhoz híven mindig fütyültem nekik, hogy jöjjenek be egy "kólára" legalábbis nekik ezt mondtam, a célom az volt, hogy szopassam meg őket és jól megbasszam! Sokszor sikerült elárulom. Na így ismertem meg Krisztát is. Bejött nyomtam neki a süket dumát ő meg el is hitte. Elvittem a bázisra ez az egyik alkoholista vendég lakása volt, amit egy fél liter pálinkáért bárkinek kölcsön adott, na jó nem mindenkinek, de nekem igen mert én nagyon nagy barátja voltam. Ide vittem el Krisztát és párszor jól megbasztam. Először még valami szegbe is belenyúltam, de mindegy szartam rá a lényeg hogy jól megbasszam ezt a retek Krisztát csúnya volt nagy csiklóval kicsit undi volt, de leszartam baszni jó volt. Szopott a retek ringyó. Aztán sokadik dugásunkkor jól seggbe is basztam és nagyon élvezte a retek mocsok kurvája. Aztán dobtam mint egy rongyot mert csak baszni volt jó, a hülyéje azt hitte szeretem. Pedig csak baszni volt jó! Szétbasztam a seggét és a pináját és nyelte a geci!

A bejegyzés trackback címe:

https://mcbass.blog.hu/api/trackback/id/tr877034909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása